Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Počet mrtvých má jednoznačně klesající trend.

Utahování opratí je tudíž nesmyslné a zbytečné,leč politiky velmi oblíbené,na plebs musí být přísnost,navíc to má krmný potenciál pro státní kasu...

A ještě k tomu politické body,piráti jsou piráti a ty je potřeba potírat.

Ne že bych souhlasil s rychlou jízdou,zejména v obci se mi to hluobce příčší a prasata která mě na 50tce pravidelně předjíždějí,protože je přeci zdržuji bych s chutí nakopal do choulostivých partií,ale dost mi vadí samoúčelné a bezduché utahování šroubů,jenže politik je z principu byrokratický dobytek inklinující k absolutitickým metodám a jinak uvažovat už snad ani nemůže ....

4 0
možnosti
VS

Až vás změří na rovném přehledném úseku a napaří vám za x kilometrů přes limit těch dvacet tisíc, budete nepochybně taky moudře přikyvovat,že?

3 0
možnosti
PN

P80e88t38r 74N55ě64m35e63c

27. 10. 2015 10:34

Věro za např. překročení rychlosti o 10km/hod vám nikdo  20 000 pokuty nedá, pokud ovšem pojede přes obec kolem školy stovkou, tak jsem pro 20 000 pokuty

0 0
možnosti
Foto

J59i17ř20í 45K43i37n78d94l

27. 10. 2015 10:00

S navrhovanými pokutami absolutní souhlas.Rv

0 1
možnosti
Foto

To mi připomíná ten vtip, jak předseda bolševické partaje prohlásil, že dostal nařízení, že má pro výstrahu někoho pověsit jako  Trockistu a jak se přihlásil jeden aktivní soudruh s dotazem, jestli si má  přinést vlastní provaz. :-/

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS